//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Dono wat tu du -..-
Assalamualaikum olla reader(s)

K , sekarang baru pukul 2.30 a.m, aku still tak boleh tidur .
Tolong editkan blog kawan aku sorg nih . :)
And kenapa ? Haaa , ni mr. A (tukaq lah, tak mau pakai dah capital A)
Ok , tadiii pukul 12.00 a.m dia mesej aku , gila k ?
Dia ajak aku online , k time tu memang aku tengah online pun , siap nak out dh .
Then aku dengan senang hatinya reply mesej dia . Lambat 5 minit ,
besa la kalau dan on9 ni , hat laen tak nampak dah , hoho :D
Andddd , dia agak sedikit marah sebab aku reply lambat . Lambat sikit ja pak cik oii .
Bukannya sejam ! Pastu dia on , k chit chat merapu ngan dia till 1.30 a.m .
K kami memang gila , chat apa ? Rahsia . Haha .
Serious rindu kat hg la gedik . Hg suka sungguh buad aku cayaq kn kn . Heishh ! =='
Hg dah buad aku tak leh lena nie :3
Tapi kena lena jugk sebab besok nak bangun solat , takot baloq jaa . HAHA .
K aku nak try pejam kn mata , tido tido !
*cupp . perut aku tetiba menyanyi weh , patut ka aku pi dapoq? tak patut tak patut --'
HAHAHAHA :D

Kbye !

Sahiyanggggg hg banyak banyak tebai tebai besaq besaq bolat bolat debab debab , gedik !




Older Post | Newer Post