//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Alhamdulillah :D
Waa , cantikkan keyboard yg satu tuuu 

Assalamualaikum , olla readerrrrrrrrrrrrrrrr(s) :D
Sebelum tu nak wish dulu , Gong Xi Fa Cai to Chinese .

Awai sangat ka ? Haha , tak pa la , mana tau kot nanti tak sempat kn kn .
Hoishh , I mean busy laa . Hahahaha :D

Ekceli taktiau nak cerita pasai apa ni ? 
Haa , ada ada . K hari tu gayot ngan adek aku yg comei tuu .
Then tetiba dia cakap pasai TUT . K aku macam cuak time tu . Tapi cover cover . hoho .
Dia kutuk budak budak tu , hahahaha :D
Kesian doe kat budak budak tu , then aku kata kat dia . Toksah dok mngutuk sgt la kn =='
Dah la salah sorg dari budak budak tu kawan ngan aku , heish !
Nak marah nie >:3

Hampa sayang sayang dah siapkan homework ?
K aku dak lagi , cuma bangga sat sebab homework aku dah nak habeh .
Punya pulon dok buad semalam ni , tinggai lagi dua subjek ja yg aku tak siapkn lg .
First pulon buad sains , k aku suka sains naa :D
Dulu aku suka sejarah , tapi lani dak dah sebab sejarah payahh
malaeh weyh nak baca , hampa tolong baca kat aku boleh dak ? Alaa boleh laa :3
Nanti aku upah hampa k ? Singgit jadi laa , hmpa budak kecik mana boleh pegang
duit banyak banyak . HOHO :O

K , aku macam tak sangka yg aku ngan my adopted lil brother bleyh tahan sampai sekarang .
Dulu aku tak penah pun nak serious serious ANGKAT dia , HAHAHA .
Ingat , alaaa mesti dalam dua tiga bulan ja nie :3
Tapi alhamdulillah laa , dah nak dekat setaun pon :D
17/2/12 ni cukop laa . Tapi dia kat sekola bukannya nak tegoq sangat , shake !
Ikot mud dia jaa , aku pon jadi malas la nak tegoq . Kena dia start dulu , haha .
Sorry aku bukannya jenis yg suka start dulu dalam sesuatu benda .
If aku betul betul nak kan sesuatu tu baru aku yg akan start dulu .

Tadi chat ngan mr. A , then dok lama sat dia suruh aku tunggu , taktiau dia buad apa ?
lama jugk aku tunggu , last nak menyebaii nih . Aku tanya dia buad apa , dia kata maen game ,
woiiiiiiii , panaih aku . Teruih aku off . Bebai gilaaa . Dah la tak habaqq .
K la , aku baru nak mandi , ahahaha lolaq nya anak sapa niee :3

K bye !


Mood holiday datang ! :D




Older Post | Newer Post