//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

What Happened to Our Relat ?

Assalamualaikum , and selamat tengahari .
Dah lama aku tak update blog aku kan ? Hurm , kalau update pun sapa
lah yg nak baca entry kita ni ):

Okay ramai orang cakap blog ni tempat kita mengadu (ramai ka ?)
Today nak kongsi something yg baru first time aku rasa dalam hidop aku .
Rasa sakit yg amat sangat . Dia lah first time lelaki yg pernah aku sayang
sangat-2 . Aku tak pernah sakit hati terok-2 bila bersama dia .
Sikit-2 ada lah . Tu pon dia pujuk aku :') sweet sangat masa tu .
Entry ni aku tuleh bersama ayaq mata yg bergenang dan berguguran :(
Sumpah aku tak mau kehilangan dia . Bila aku ingat kenangan terindah
bersama dia dulu sumpah aku nak nanges kuat-2 biaq satu dunia dengaq :'(
Hari tu aku hampir-2 break ngan dia sebab salah aku sendiri .
Tapi bila dah baik , dia macam dah berubah 100% . Dia tak macam dulu .
Serius aku rasa macam aku orang asing bagi dia . Kenapa la dia seksa
perasaan aku sampai macam ni ? First dia la orang yg paling lama
bersama dengan aku weh . Aku macam nak menjerit kat telinga dia
"APA SALAH AKU DENGAN HG ?"
Couple macam tak couple weh . Kenapa dengan hg ?



Perlu ka aku still berharap dengan dia ? Lagi aku berharap lagi terseksalah
perasaan aku ny . Aku tiap-2 hari makan ayaq mata ja , sebab aku tak nak
kehilangan dia . Tapi kalau orang dah tak sudi tak kan still nak berharap ?
Walaupun rasa susah , insyaAllah aku akan hilangkan dia dari hidup aku .
Tujuannya , aku dah TAK NAK INGAT DIA !
Go away from my life )):
I LOVE HATE YOU !







Older Post | Newer Post