//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Nonsense !

Assalamualaikum and aloha guy(s) !
Okay , pejam celik pejam celik , dah nak habeh pun tahun 2011 kan ?
Terlalu banyak kenangan pahit manis yg tercipta tahun ni :')
Dann selamat datang tahun baru 2012 !
Aku malas nak bagitau apa azam aku untuk tahun ni . Biar aku sorg je la
yg tahu eh ? Simpan dalam hati , kalau benda tu tak tercapai , buad malu je eh ? :P
Okay guys ! Alhamdulillah tahun ni aku ditempatkan di kelas Beta :O
Kelas akaun . Aku ekceli berminat sangat ngan kelas Sains/Alfa ,
sebab cita-2 aku nak jadi doktor ! Hehe ! Tapi tak apa lahh .
Maybe takda rezeki kn ? 2A tu cukopcukop makan ja pun . HAHAH .
Tapi result sains aku memang aku sangat puas hati lahh :D
Apa apa pun aku tetap bersyukur ! ~


Yeahh , Tuhan ciptakan perasaan sayang utk kita rite ?
okay aku dah malas nak fikir pasal benda lama , makin sakit hati aku :/
Hari tu time pegi daftar , aku mengaku memang aku still cari kelibat 'dia'
Dan dari situ aku nampak dia memang macam dah betul-2 tak pedulikan aku :'/
Jyeah aku tau sapa aku di mata dia , tapi aku tak berharap sama sekali dengan dia .
Okay aku tak penah serik utk jatuh cinta dan aku tak tau pasepa , HAHA.
Bunyinya macam aku ni player kn ? Tapi sumpah cakap , aku ekceli tkda niat
nak mainkan perasaan lelaki . Tapi masalah tu berpunca dari dia jugk .
And now dia cop aku playgirl . Okey up to you lah braderrr .
Yg pasti aku tau apa yg aku lakukan . And yg pasti even aku ada bf sebelum-2 ni ,
perasaan aku still dekat sorg 'mamat' ni dan perasaan tu takkan penah pudar :')
Dan dia bukanlah milik aku , dia cuma kawan baik yg slalu ada utk aku dari dulu lagi sampai sekarang :')
And now aku fall in love lagii , HAHA . But perasaan aku sama sekali tak penah
serius , perasaan serius tu cuma ada utk 'mamat' tu saja ;)
Triple A , aku memang suka bila dia senyum dekat aku . Single memang sangat boring ! Sebab tu aku 
malas nak bercinta , dan mula memang payah laa nanti bergaduh menanges !
Tipu lah kalau cakap aku tak penah menanges bila putus cinta !
Aku pun ada perasaan okay ? =..='
Thanks Triple A sebab sudi balas perasaan aku , -.-'
Sudi mai rumah aku setiap hari dengan alasan nak lepak ngan abang aku -..-
Dan pi bagitau kat semua org pasai kita ==' sampai org mai kedai aku then ejek
aku Triple A =..='
Hari tu aku ada sembang dengan sorg kawan aku nih (dik nana), aku tanya dia ,
Aku ; "kalau aku dengan DIA , okay tak weh ?"
Kawan ; "kalau hg setakat kawan dgn dia aku okay , tapi kalau lebih pada tu , JANGAN !"
Aku ; "kenapa ?"
Kawan ; "sebab ....." tiiitttttttt okay dirahsiakan perbualan kami tuu.

"One is better than two" =..='






Older Post | Newer Post