//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Around The Corner -.-

Assalamualaikum and aloha reader(s) .
Okhayy , sebelum tu nak ucap thankss to miss cover sebab ingat an kawan-2
hg yg PMR memey dah dekat sangat-2 dahh . -.-
Sumpah aku qasa aku da banyak buang masa , sebab asyik date ngan lappy ja =.=
Bila lahh aku nak date ngan buku pulak ni ? Result semakin terukk
sebab apa ? Sebab aku tak penahh nak usaha . Tobat menyesaii gila-2 .
NADIAH , tolonglahh , dalam masa dua minggu ni tolonglahh sangat-2 .
PLEASE STOP onl facebook , blog pa suma tuu .
TOLONG LA WEY !
Sedihh bila dengaq mak aku cakap , aku ja harapan family ;(
Tapi aku dok sia-2 kan harapan depaa T__T
Apa yg aku nanakk semua depa turutii . So kenapa aku tak boleh nak turuti
kemahuan depa pulakkan ? 
Bila mak aku taqekk lappy , aku onl pakai fon . APA NAK JADI WEYH ?
Hari ni pun nasib mak aku keluaq jaa =.= tu punt aku curi-2 ambikk .
Emang dasar lh wey pompuan ny kan ?!
InsyaAllah pas ni , memey aku takmau mengadap benda ni dahh .
Mengadap buku ja =.= banyak gi benda yg aku lupa dan taktauu .
Henfon pun kena tauk jauh-2 . Sebab satgy aku onl =.=
Yg baik hati tuu , doa-2 kan la wehy semoga kami semua success . AMIINN .
Dah la cikgu-2 pun cakap , form 3 tahun ni yg paling TERUK sekali .

Khamis till sabtu ni insyaAllah ada kem kat sekolah . Sumpah qasa macam
malas nak joinn . HUH . Tapi takpa lahh , demi PMR tersayang nii kann . -.-
Korban ja la semuanya , korban mengadap natang ni , ngadap mukabuku , dann
ngadap FON yg paling penting . (fuhh , aset denn tu)
Hari ni tak onl mukabuku lagi , daann memey takmau on dahh .
Sebab tau dah satgy qalekk . On blog ja lh satt , cuma nak habaq hat ni ja . HEHEH .
One more , kalau sapa-2 nampak ISMI NADIAH onl , tu bukan kami la weyh ..
Tobat banyak-2 da ni wehy .. ! TAKMAU ON DAH LAGI PMR TA HABEH !
Kbhaiii ~
Ohh , btw , GUD LUCK FOR ALL FORM 3 STUDENTS . Especially kawan-2 aku 
semoga kita dapat capai kejayaan . Amiinn !!


To you ; Berhenti ganggu aku sebelum aku bertukaq menjadi @#$%^ !! Aku tak suka hg dan TAKKAN PERNAH sukakan hg ! -.-




Older Post | Newer Post