//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Today ! Jaya Waris day !
*takdak motif :p

Assalamualaikum and heyya buddy !
How are you today ? Fine ? Heee .
Okay-2 , melalut sudah , kan ? ;)
Nampak dak title kat atas tuh ? Nampak-kan ?
Kalau tak nampak pi buad speck nuuhh ! HAHA :)
Okayy , hari ni hari jaya waris . Hampa tau dak apa maksud JAYA WARIS ?
Jaya waris mean hari parent pi sign buku rekodd . Ngeehh .
Tak ketaq pon ^_^ sebab ceq dah habaq awai gi kat parent ceq
yang ceq dapat lagu mana . =='
Seteruk mana pon anak depa , depa kenalah accept , ngehngeh .
Okay camni , pagi tadi sebelum start JW tuh , form 3 n 5
kena pi dewan cenderawasih sebab ada ceramah pa tatau !
Sumpah cakap boring besh la jugeekk . Sebab kwn tu shuka buad lawak !

Awak , tau dakk , tadi sebelum pi dewan tuh , kami kena kemaih kelas ,
pastukann , ada satu kejutan yang memang gila vaveng laa .
Nak tau dak pedia ? Nuh , budak laki pi kutip lipaih tang mana tatau !
Erhhh , aku ni dah la berani takot nak mmpuih ngan namanya lipas ni !
Bukannya setakat geli tapi TAKOT ngan makhluk Allah yg satu tuh .
Even dia tecikk , tapi perhh . Macam pa gii ==' .
Haaa melalut dahh . Okay-2 , kan budak laki tuh ambik , dia pi
mengusik Qifar , ya aku admit dia memang penakut mcm aku =='
Tapi dia sesetengah binatang ja yg dia geli . Ngehngehh .
Budak tuh pi baling kat dia , kwn celapak keluaq kelas . HAHAHA :D
Wehyy , kalau aku jadi dia tobat malu mampuih dah .
Pastuh kwn tu hingaq sat kat budak tadi nih , then tiba-2 budak tuh
mai kat aku ngan kwn aku sorg nih , dia baling lipas tu kat kami .
Macam PCK gi !! Aku ngan budak pmpn uh celapak keluaq sambei
menjerit mcm org kena sawan histeria pa suma uh . Bukannya nak berGEDIK
tapi dah TERmenjerit nak buad gena kan ? Haihh hampa kutuk org ja tau !
HAHAHAHAHA kidding :)

Tadi depa pakat kata pak mentua ceq mai dahh . HAHA :)
Tak kembang ponn . Ayah dia tengok len mcm ja =='
Mak aku tak bole nak tengok dia sebab dia balek dulu dohh . 
Mak aku dah cakap da nak tengok hat mana satu kwn spesyel anak dia :))
Hahah , galak gila ceq , sepak satgii . ! ((:
Tadi tak dapat nak sembang sembang ngan dia :(
Cuma time dia nak balek tuh ja , dia bagi senyuman perh cayaq duapuluhminit
Wow , lama dak aku cayaq ? Lama nohh . HAHAHA :D
Tadi time cikgu sembang ngan mak aku , cikgu kata aku rajen .
HAHAHA , pala ngat aehh , rajen pala ayaq ja . Cover la tuh :p

Okayy laa , taktau nak create apa dah . Nak pi study plak , acecehh .
Pala ayaq jaa suma tuhh :p
Tata ! Salam ! (:



Why did you say I cheated on you ? Dah tak percaya ka ? Dare you ! :'( I only have YOU ! 




Older Post | Newer Post