//I Wish...

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my Doodie World. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman to kill you!

Status : I'm happy to be with you, Love

Flat 3A

Assalamualaikum and holla peeps !
Tengah buad apa ? Study ark ? HAHA . :p
Owkeyy , hari ni nak story mory mcm-2 lha ! Nak dengaq dakk ?
Okeyh-2 ! Semalam 15/07/2011 , kami hangout keluaq Jitra sbb abg aku nak
beli barang , aku pun nak beli brg scola lagi . Hehe . Soryy to jie ,
kami memang nak pi uma hg , sebab ingatkan nak balik awai , tengok-2
kami sampai uma da dekat pukui 2 pagi dah ==' Soryy sgd !

Okayy-2 back to title , haa , semalam jugakk , kawan aku yg sorg ni
da berjaya dapatkan org yg dia shuka ! Tahniah ya syg's ! Kami memang
support hg lha , nampak dy tuh pun cam ikhlas ja ng hg . Try ja lha noh ?
*sepadan jugak hampa dua :D Jelesnyahhh ! HAHA !
Semalam time pi Aneka uh , tiba-2 plk abg and kakakku ajak tgk wayang .
Hee ~ Awai tuh nak tengok cita Tolong, Awek Aku Pontianak ! Tapi ta jadi
sebab ceta ue start dah kui 9.50 . Pastu kak aku tanya kami nak tengok cita pa 
Kami kata nak tengok cita Flat 3A . Baqu ja kuaq kemarin dulu :D
Ceceyy buad pala bran ceq oiii . *cita ue harem ta seram un cuma byk tkjut ja .
Tp ceta ue start kui 11.10 mlm . So tunggu lha , kami sembang muhung sesama :D
Then potoshutt sattt ! :D

syg's-2 saya ! :D

Syg's kamo Titie :)) Nama dia KFIQAH .

Cute ark bdx nyh ?? Nama dy NASYA ! HAHA .

Nampak ark gambaq kat belakang uh ? Haa ceta tuh
lha yg kami tengok semalam :D

Syg's kamo PLUSPLUS mudax chomeyy :DD

Haa , byk tuh ja aku tunjuk , malaih lha nak upload byk-2 , nak kena tunggu dy 
upload lg , aishh . Penat-2 ! Keyh-2 pastu an , kami masok kat dlm panggung ue,
cian at eqah , dia duk hujung , hakhak . Syada ofcourse tengah lha :)
First start ceta uh pn da ada scene terkejut ! OMK ! Meluattt >..<'
Time tgh syiok-2 tengok ue , aku jeles limaminit kat Syada sebab asyik pegang 
fon mcj ngan dotodot dya nuhh . HAHA . Dok sat lepaih dia tak mcj dah ,
fon aku plak vibe . Hehe , naseb bek da silent :D ,
Ada sorg nih , dia hntaq mcj , lama tak mcj ng kwn tuh , tanya perkembangan ja. 
*werkk . Tak da lha excited sgd . Urmm . :p
Dan mcj ng kwn tuh sampai lha balek uma ,, apa jadi ng jalan cqeyta Flat 3A
tuh aku un tatau , rugi gila meyhh . Tudea dan tengok fon hat len ta jadi
keja dahh ==' . Haiyaaahhhh ! :p
Then aku teringat balekk , sepatutnya pukul 12 ue aku kena dok depan lappy dh.
HAHAHA , sebab pakcik tuh suh on9 . Hhm mampuih-2 mesti kwn mjukk .
Td nih time tucen scola ,, dy mcj at aku , cuihh dok at blkg aku ja , tapi dok
hntaq mcj , haha . Awad lha ta ckp teruih ja ? Jimat kedid aku =='
Hhm,, dok agak dah , mesti pakcik uh majukk , tapi buad gena pujuk gak lha :p
Td time org duk bljaq aku dok mcj ng dy , mcm org gila laa , dok satu dewan
ja tp dok mcj , pelik an ? Dah lha cikgu dok ada kat depan , naseb bek ta 
kena . Yg kwn aku sorg g ue , tgh mcj gakk , syiok dow dy dpt pkwe bqu.
HAHAHAHAAH ~ Mcj dr awai mai kolah sampai balek ! Haiyohh ~!

P/s ; Tadi pi kenduri kat Mustika Muhibah , tempat ayah dia keja , tgh cari mana lha mak dy nih , rupa-2nya mak dy ta maii . Cean dia . :\ Hurm tapa , kami ada kan ? Kami teman hampa kan ? Hehe ;p Ta sabaq nak tengok hampa esok . Rindu KOT . :) *galak .




Older Post | Newer Post